Pókersuli

Pókertermek

Ajánlott pókertermek listája hamarosan....

Hirdetések

The Journey

Kitűztem egy célt: $0.00 kezdőtőkével eljutok $100.000-ig internet és póker segítségével. Hogyan? Erről szól ez a blog...

Current Balance

PartyPoker: $53.35
MansionPoker: $18.40

Summa: $71.75

Friss topikok

Kiemelt Bejegyzések

Összefoglaló: Az elmúlt 1-2 hét! Kúszik fel a bankroll!

2008.03.03. 11:54 | pheno | Szólj hozzá!

Címkék: poker bankroll freeroll növekedés sitngo online poker

Zajlottak az elmúlt 1,5-2 hétben az események, csak a blogírás maradt el. Igaz a Current Balance-t jobb oldalt azért frissítgettem. :)

Először is még 20-án játszottam délután párhuzamosan két freerollt. Egyiket a Mansion másikat a Titan Pokeren. A Titanon 1000-en indultak ($50 beginner), top50 fizet. Egész jool tartottam magam átlag zsetonmennyiség körül vagy felette, valahol a verseny 2. szünete után AA-val all-in mentem (egyetlen AA a két versenyen 2,5 óra alatt) és egy Q2 tartotta. Rohadt nagy bad beat: riverre két párja lett, kiestem buborékként 51. helyen.( Annyira nem bántam, mert elszúrtam a reget a Titanon, rossz bónuszkódot adtam meg, azóta is folyik az új account regisztrációja, éljen a titan support, egy hete nem válaszolnak lassan....)

A Mansion Poker freerollja mókás volt, amit a Titanossal párhuzamosan nyomtam. 1249-en indultak és az első 30 fizet. Díjazás: $500. Itt is szépen haladtam kevés hibával általában shortstack-ként. Sajnos konkrét lapjárásra így majdnem 2 hét távlatából nem emléxem, tanulság: rögtön írjak róla vagy készítsek jegyzetet. :) Azt tudom hogy egyszer a közepén egy alacsonyabb párral vertem egy magasabbat. Ott mákom volt. Valamiért azt hittem, hogy top50 fizet, így amikor már 50-ben voltam nyugodtan, lazábban játszottam :D. Pedig nem kellett volna. Eléggé short voltam már, a vakok is az egekben jártak, így egy QK-val all-in mentem és egy J5 fogadott. Persze 5-ös párral nyert és kiestem a 28. helyen. (Szerencsére már fizetős!!! Amit csak utólag vettem észre :D) Eredmény: $8 kezdőbankroll a Mansionön.

Hébehóba még indulgattam freerollokon, egy PP-s fixlimitesen is, ahol sikerült királypárral kiesnem, huurray....Vagy badbeat vagy hiba miatt, de több fizetős freerollos helyezésem nem volt az elmúlt időszakban. Általában középmezőnyben vagy kicsit jobb helyen végeztem.

Viszont a minap a Mansionös kezdőtőkémmel úgy gondoltam játszom egy kis $1+$0.20 turbo sit'n'go-t. 3-ból kétszer nyertem, egyszer pedig 3. lettem. Így $3.30 kockáztatásával $14 virtualropogós zöldhasú lett a jutalmam, tovább növelve a bankrollt. A 3. játékban mire 5 ember kiesett a 10fős asztalon az összes 15000-nyi zsetonból 10000-nél is több volt már nálam, és a maradék 4ezer valahányszázon osztozott a többi játékos. Ezután már nem volt nehéz dolgom. :)

Következik a PP-n az SSS bevetése és tovább akarom folytatni az S'n'G-ket a Mansionön, az nagyon bejött :))

A bejegyzés trackback címe:

https://pokerjourney.blog.hu/api/trackback/id/tr50363204

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása