Pókersuli

Pókertermek

Ajánlott pókertermek listája hamarosan....

Hirdetések

The Journey

Kitűztem egy célt: $0.00 kezdőtőkével eljutok $100.000-ig internet és póker segítségével. Hogyan? Erről szól ez a blog...

Current Balance

PartyPoker: $53.35
MansionPoker: $18.40

Summa: $71.75

Friss topikok

Kiemelt Bejegyzések

Indul a buli...

2008.02.19. 01:12 | pheno | Szólj hozzá!

Címkék: poker cashgame freeroll kezdő online poker

Megkaptam a kezdő 50 dollárt a PartyPoker számlámra.

Először a PP $100 rockie freerollon próbálkoztam, nem túl kedvező lapjárás és néhány hiba után shortstack lettem, majd 1000+ ember közül a 492. helyen zártam. (150 hely fizet).

Kicsit később beültem egy Beginner asztalhoz $5-tel, szokni a környezetet egy kicsit. Bár ez ellent mond a bankroll és stratégiai szabályaimnak, dehát türelmetlen voltam. :) No így lehet nagyokat bukni!! Vagy megalapozni azt. Elég feszesen játszottam, volt pár hibám, de sosem mentem $4 alá vagy $6 fölé. A többiek sem igen kockáztattak így néhány blöff is bejött, néhány meg nem. Ilyenkor tipikusan úgy blöfföltem mint a kezdők. Nem egy felépített szép mesét adtam be folyamatos emeléssel, hanem csak néha rántottam be egy-egy nem túl nagy emelést. Legalább látom hol csesztem el. :) Gyáva voltam többet kockáztatni. Közben lecsövesedett az asztal, mindenki elhúzott. 10-ből 4-en maradtunk. Köztük a tőlem balra ülő, akivel egy ideje oda-vissza szivattuk egymást. Ekkor kaptam kézbe QQ-t. Preflop emelés csak a mellettem ülő adta meg, illetve ráemelt, én re-raise ő call. Flop: [Q A A]. Tökéletes. :) Utána jött 2 trashcard (6 és 2). Sztem  Ace  és egy magas kicker volt az arcnál riverre behúztam allinre, ezután pedig felbomlott az asztal. Soo $3+ plusszal zártam ezt a kicsit több mint fél órát. Minden nagy utazás az első lépéssel kezdődik. ;)

Legközelebb igyekszem majd handlogot is előbányászni. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://pokerjourney.blog.hu/api/trackback/id/tr36345119

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása